loading...
جزیره آهنگ
دامین واحدی بازدید : 17 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

متن آهنگ محمد احمدوند با نام تو در قلب منی

مثل رنگین کمون عشق همه رنگاش و من دیدم

توی خیالم از شوق از آسمونا باریدم

عشق تو توی قلبم برات یه خونه می سازم

اونوقت تموم دنیا رو به چشمای تو می بازم

تو تو قلب منی آره دلم هوای تو داره

صدام از عشق تو پر شد همش اسم تو میاره

تو تو قلب منی آره چقدر زندگی شیرینه

دیگه چشام از اون چشمات همش ستاره می چینه

تگ دوم آهنگ محمد احمدوند با نام تو در قلب منی

دیگه غمی نمی بینم وقتی کنار من هستی

وقتی مثل من و با من به این قشنگی دل بستی

تو دلم عشق تو دارم ببین چقدر دوست دارم

می خوام کنار من.باشی دیگه تنهات نمی ذارم

تو تو قلب منی آره دلم هوای تو داره

صدام از عشق تو پر شد همش اسم تو میاره

تو تو قلب منی آره چقدر زندگی شیرینه

دیگه چشام از اون چشمات همش ستاره می چینه

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 479
  • بازدید سال : 2,070
  • بازدید کلی : 21,129