loading...
جزیره آهنگ
دامین واحدی بازدید : 19 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا

 

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا

از عشق تو بوده هر جا که رسیدم

پای تو و اسمت من جونم و میدم

گل می کنه حست هر ثانیه در من

رویای یه دنیاست تا جام و بگیرن

گل کردن غرورت گل کردن منم هست

باید منو ببینن.تا پرچمت تنم هست

دروازه های دنیا رو به من و تو بازه

دنیا قرار از ما اسطورش و بسازه

ایران تو ناجیه احساس من

ایران غرور تو میراث من

ایران تمام حس بودنم

ایران فدای مرزت تا تنم

ایران

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 462
  • بازدید سال : 2,053
  • بازدید کلی : 21,112